29 Haziran 2013 Cumartesi

Keçe iğneleme

  Keçe iğneleme   ilk  Rebecca Varon'nun yaptıklarını görünce tanıştım . Bir yumak yün keçeden o kadar harika işler ortaya çıkarmıştı ki sanki hiç bir zaman yapamam gibi gelmişti ilk başlarda ama iğneyi elime alınca insanoğlunun istediği zaman elinden kurtulabileceği bir şey olmadığını görmüş oldum ....


 Bu yumakların harika bir terapi olduğunu düşünüyorum. İnsana 20lik diş ağrısını ile unutturan bir güçleri var.

 Bebeğimin odası için ıslak keçeden tablo yaptığımı ve bir türlü içime sinmediğini yazmıştım ya   işte bu yazıda o yazının devam yazısı aslında bir nevi :))

   Öylemi yapsam böylemi olsa derken bu yumaklar bana ilham verdi ve her bir iğne darbesi yeni bir şey oluşturup ortaya içime sinen birşey çıkmasını sağladı...



 Daha önce ıslak keçe atolye çalışmasında kollarıma ağrılar indiren tabanı atmaya kıyamadım ilk başta ... Üstüne bir çok şey denedim ...


 Bulutlara biraz hacim verdim , kızın saçlarını yaptım  birde Nazım Hikmet'in çok sevdiğim şiirinin bir dörtlüğünü yazmaya başladım iğne iplikle Bir bulutmu olsam yoksa? )  ... Ama yok internette özellikle Rebecca'nın yaptıklarına baktıkça 'ayy ben bunu mu asıcam duvara ' dedim. en sonunda iğneleme ile ilgili denemeler yapmaya başladım , oldukça da güvenim geldi ve ben bu işi yaparım deyip beyaz zeminin üstünde ki balonu , kızı , bulutu bir güzel yoldum...Ve sonra başladım bulutlu bir gökyüzü yapmaya ;



      Gökyüzü tam istediğim gibi olunca aklımda ki kompozisyonu işlemeye başladım. Sadece yün keçe , iğne , sünger ve hayal gücü kullanarak ...

 

    Ve sonuç bu oldu .... Bebişime arkadaş olcaklar bunlar,:))


  İlk deneme için fena sayılmazlar sanki ....Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım


     Yapabildiğim her ayrıntıyı yapmaya ,bir çocuğun hoşuna gidebilecek dikkatini çekebilecek şeyleri birde :))




                          Baykuş olmadan olmaz tabi ki de ....




 Umarım hayvanları sever ve  onlara hiç bir zaman bilinçli olarak zarar vermeye kalkmaz ...




                               Bu kedinin gözleri onu kedilerden soğutabilir gerçi ama :)




                                                              Ama hep mutlu olsun .......


Paylaş

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder