27 Kasım 2013 Çarşamba

Ampuller ve Balonlar





                                     Ampuller her zaman (can) sıkıcı değildir...





                                          Hatta bazen çok eğlenceli bir hal bile alabilirler....





   
Sıcak hava balonları....  Gökyüzünde bir arada  , renk renk ,usul usul gezinirken çok seviyorum onları. Hani insanların takıntılı olduğu , algılarının daha açık olduğu objeler vardır. Taktın mı kafayı her yerde fark edersin onu, 'heyy yaa ben seviyorum ya moda oldu şimdi her yerlerde' diye  havaya sokar seni... İşte bu balonlar benim için öyle , illa görmekten hoşlandığım bir yerlerde olmalı...



  fincan , tabak, çanak, çömlek ,duvar kitap... Sadece bu renkli balonları barındırdığı için ev sahipliği yapabilirim en ufak bir şeye bile... . Ya da çok büyük keyif alarak evin en eğlenceli odası için ben kendim yaparım bu balonları...dedimmm ve yaptım...


       Havalanmaları için illa bir gökyüzü gerekiyorsa , onları bundan mahrum bırakmam....
Paylaş

4 yorum :

  1. çok güzel olmuş,hele bir de son fotoğraf şahane uçuş,eline sağlık.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Serra harikasın nerden aklına geldi? Çok hoşuma gitti, inanılmaz tatlı ve eğlenceli olmuşlar eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller. Küçük Kapadokya. :)

    YanıtlaSil
  4. cok haklsıın su ana kadar gordugum en aydınlatıcı ampul

    YanıtlaSil