24 Kasım 2013 Pazar

Oyuncaklar Kutuya

 

   Düzen tertip güzel şey , her ne kadar ben dağınıklık konusunda uzman olsam da düzeni seviyorum .Garip bir çelişki, bazen deli gibi düzenleyip ve karşısına geçip o düzeni seyrederken bazen bayılıyorum bırak dağınık kalsın durumlarına...


Benim genlerimi taşıyan minik cadının nasıl olacağını bilemiyorum tabii ama onun için şimdiden ön hazırlık yapıyorum derli toplu olsun diye... Kutu kutu kutu ... Ayyy çocuğu o kutulardan afaganlar basmassa iyi ...


 Eee geri dönüşümü de çok sevince  elime geçen her şeyi illa kullanmaya çalışıyorum. Ya at gitsin ne tutuyorsun sanki elinde ama atamıyorum işte çok denedim yapamıyorum kopamıyorum lüzumsuz eşyalardan.... yaşlılığımdan çok korkuyorum ....


 Bu oyuncak kutumuzu çok seviyorum...Kendisi bizim elimize geçmeden önce hayatını sanayide soğuk bir dükkanda kömür kutusu olarak devam ettiriyordu. Hayata geliş amacı ise kamyon zinciri sevkiyatını sağ salim sağlamaktı.


 Ben aslında önce limon kasası istedim Mehmet'en ... 'Ben sana daha iyisini bulurum ' dediğinde çok heyecanlandım... Bu zavallıyı bulduğunda o kadar kötü bir haldeydi ki... Ama biz ona çok iyi baktık; zımparaladık, üstündeki geri dönüştürülebilir ambleminden ilham alıp her bir köşesine kutularda olan işaretleri çizip boyadık ve cilaladık ,afilli tekerlekler taktık.




   Yeni halat ipler ile kulplarını yeniledik ve odanın baş köşesinde yer verdik ona ...


                   Oda mutlu ve neşeli kumaş oyuncaklara ev sahipliği yaptı çok istekli olarak.



 Bizim şimdilik favorimiz balerin domuzumuz . Buse'nin mıncıklamalarına, ısırmalarına deliler gibi sallayıp yerlere atmalarına çıtını çıkarmadan izin veriyor. Ailenin bir bireyi gibi her yerde yanımız da o da ... Diğer bütün arkadaşları gibi onun da bir adı var ;Melahat...


 


       Ve dönüşümden önce;



......

Paylaş

6 yorum :

  1. vuuu harika olmuş vallahi beceri akıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzellllll :) hem doğal hem de geri dönüşümle kurtarılmış harika...

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık. Harika bir dönüşüm olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Ama ben bayıldım bu kutuya.nereden bulabiliriz?:) çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Ebru, Nazlı , Tülin :)) Feyza bu kutuyu eşim sanayiden buldu, kamyon zinciri kutusuydu :)

    YanıtlaSil
  6. bayıldım kutuya ve paylaşıma. : )

    YanıtlaSil