20 Aralık 2013 Cuma

Negro Köyü

 Çocukken en sevdiğim masallardan biriydi   H. Christian Andersen'in Hansel ve Gretel ...
Sanırım kapı kolları ve çerçeve pervazları şekerden olan kurabiye ev içindi o büyük sevgi...
   Çocukların o evi bulduktan sonrasını hatırlamıyorum bile , çünkü o kısım okunduğu andan itibaren hep o evi benim bulduğumu ve kapılarını yemeye başladığımı hayal ederdim.
 İşte yine aynı ruh haliyle içinde kötü bir cadının yaşadığı değilde şömineleri yanan , bacaları tüten içinde mutlu insanların yaşadığı kekten evler yaptım. Hemde Negrolu ....
  Ya herkes tutturmuş bir Oreo, ne oldu bize yıllarını veren Negro'ya...Ben hala hastasıyım kendisinin.Çocukluğumda olduğu gibi hala bir çifti ayırıp iki kremalı tarafı birleştirip duble krema etkisi ile yerim....Birde aklıma gelen tüm tariflere koyarak....Onlarca tarif yaptım , hepside on numara beş yıldız oldu. Ama en iyisi çikolatalı bar ;)


  



           



             Yumuşacık kekin içinde ki negro parçaları süper oluyor ....


 

 Haaa unutmadan, kek tarifinide verdim ama zaten tarif hepimizin bildiği klasik kek tarifi. Tek fark içindeki kıtır kıtır negrolar....



Paylaş

4 yorum :

  1. merhaba
    tarif resmin üzerinde iken hepsini okunmuyor, ayrıca da yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. Vay harika olmuş, Hanselle Gretetelin evi ha? fikir harika bacadan çıkan dumanlara ise bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. ay serra ne zamandır yazıcam sana:(
    kısmet, Negro lu güneymiş:)
    Boşver OREO falan, NEGRO üzerine KRal tanımam:)
    Muhteşem görünüyor, Alp e yapayım bende.
    Bebeği koklarım:) Sana sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Süper tarifmiş Sevgili Serra, görüntü de süper;)) ne tatlı bir köy burası insanın hiç ayrılası gelmiyor:)).

    YanıtlaSil