4 Haziran 2014 Çarşamba

Şirinler Köyü






   Otuz yaşında deli gibi bu yumurta sürprizi şirinlerin peşinden koştuğum için çok dövesim geliyor kendimi. Hayır sanki yedi yaşında çocuğum da gargameli bulamadım diye market market gezdim bide yani.Şirine' leri stokta bir köşede beklettim arkadaşlarımın bıcırık çocukları geldiğinde pazarlık yapıp değiş tokuş ile bende olmayıp onda olanla değiştirebilmek için. Neden ? hayatta doğru düzgün , adam kılık hiç bir şeye hırsı olmayan ben neden bu ıvır zıvırlara bu kadar hırs yaptım? Valla hala bilmiyorum.
   Hadi topladım ( hala bir eksik var ama görmemeye çalışıyorum) toplamasına da sonra da ne yapacağımı bulamadım , oraya koydum olmadı , buraya sokuşturdum olmadı .Zaten bit kadarlar hiç bir yerlerde adam akıllı duramıyorlar.Pıtır pıtır dökülüyorlar. Bir yerlerde atıl durumda beklerler iken efenim , benim cefakar ve savaşçı gariban balığıma yem verirken bu zavallıya görev vereyim de hayatı anlam kazansın bir nebze dedim ve topladım yımırta suprayzlarını kurdum Şirinler köyünü...
Valla hayvanın hayatına gerçekten renk kattım. Hadi hayırlısı ...
Paylaş

5 yorum :

  1. hah hah ha! çok tatlısın

    YanıtlaSil
  2. Hayatımda balık bakmanın mantığını gece akvaryuma bakıp huzur bulmak dışında hiç anlayamamış biri olarak çok kötü fena özendim :)
    Bu aralar taşınma telaşım var, yeni evime geçince hemen bundan yapacağım çünkü çoook güzel görünüyorlar. Şirinlerin büyüsü :3

    Hangi marka yumurtalardan çıkıyorlar? Ben de şirinler avına çıkayım gargamel misali :D

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, bayıldım ben. bir de yerim o sosis parmakları!!!

    YanıtlaSil
  4. çok şirinler
    bende işyerimde fakısımın üstünde tutuyorum her fakıs çekeceğimde onları indirip geri dizmeyi göze alarak:)
    ohhh bi ben değilmişim.:::))))

    YanıtlaSil
  5. @havva ayy çok teşekkür ederim :)
    @ponti hahahah öncelikle yorumuna çok güldüm, özenmene de sevindim :) yeni evin şimdiden hayırlı olsun. Kinder süprizlerden çıkıyor, hatta hala varsa üçlü paket al :)
    @antigone çok teşekkür ederizz:) ya çok uzak kaldım buradan özlemişim senin bloğunda gezinmeyi :)
    @sadecenaciye kesinlikle yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil