19 Nisan 2015 Pazar

BU BLOG ARTIK ....

 Yazılarına bu adreste devam etmeyecek....
   Öyle mi yazayım , böyle mi anlatayım derken , yazıp yazıp silerken en sonunda bence konuya direk girmeliyim dedim ...
 
   Artık blogspotta yokum :( Bir sürü sorun çıkarması , fotoğrafların geç yüklenmesi , emalarda hep bir sorun çıkması gibi sıralayacağım bir çok nedenden ötürü artık blogspotta yazmamaya karar verdim .

  Ve bu karar ile birlikte çok daha sık yazmaya karar verdiğim yeni bir blogum var .

serrafun .....  Artık bu adresteyim , daha sık ve umarım daha keyifili ....

 Burada tanıdığım ,sevdiğim bütün arkadaşlarımı takip etmeye büyük bir keyifle devam edeceğim ....
 Ve bu adresteki bloguma napacağımı çok fazla düşündüm ...
  Kıyamadığım için olduğu gibi bu son yazı ile bırakacağım . Çok uzun bir zaman kapatmayı düşünmüyorum .

Hayır hayranlarımıda düşünmek zorundayım :)))
   Ahh neyse yine uzattım , yeni adresteyim işte . Öptüm . sevgiler .
Paylaş

2 yorum :

  1. sakın kapatma burayı! eski yazılarını, fotoğraflarını karıştırırım arada. hem yazık değil mi bize!

    YanıtlaSil
  2. İnan ki bu sıra benim de aklımda bu türlü bir geçiş Ne doğru dürüst yorum yanıtlayabiliyorum ne sayfa açabiliyorum bir acayip oldu blogger. Yeni yerinde de yanında kalmaya takip etmeye ve heyecanla okumaya devam edeceğim. Mekan değişikliği iyidir, güzeldir, bol şans ve gülücük getirmesini diliyorum.
    Kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil